Witam w mojej galerii...mam na imię Justyna

Moje zdjęcie
Jufima
Mam na imię Justyna i pochodzę z Rybnika. Swój czas dzielę między dom, pracę i swoją pasję. Jestem osobą nie potrafiącą usiedzieć w miejscu, dlatego też ciągle coś robię i poszukuję nowych twórczych wyzwań. Od kilku lat moją pasją jest decoupage. Ozdabianie przedmiotów i nadawanie im drugiego życia jest bardzo fajnym uczuciem. Zafascynowały mnie lampy z butelek i ciagle je tworzę. A od jakiegoś czasu moje serce skradła papierowa wiklin i przedmioty, które można z niej wykonać. Zapraszam do mojej wirtualnej galerii:) Jeśli spodobały Ci się moje prace, serwetki lub inne przydasie napisz: jufima@op.pl
Wyświetl mój pełny profil

mój drugi blog

Obserwatorzy

piątek, 5 sierpnia 2011

koszyk z papierowej wikliny prostokątny








koszyk z papierowej wikliny do mojej kuchni, którą powolutku remontuję..ma wymiary szer.17cm, wys.21cm, głęb.27cm tak więc jest całkiem spory, aczkolwiek mam gotowe już 2 dużo większe ale niestety nie uszyłam do nich jeszcze wkładów.

24 komentarze:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem, wygląda imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) koszy w mojej kuchni będzie dość sporo i jak już będą stały na swoim miejscu pochwalę się nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice!
    I love it!
    from Chile
    c@
    ✿ ✿ ✿ ✿

    OdpowiedzUsuń
  4. :) dziękuję za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny - i przed malowaniem i po malowaniu. Wszystkie Twoje kosze są niezwykle starannie wykonane, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, musze skomentowac, bo rzadko cos robi na mnie takie wrazenie jak ten kosz! Wyglada wspaniale, bardzo profesjonalnie... Czy moze gdzies w internecie znajde instruktaz wyplatania takiego kosza? Szukam i szukam, ale wszystkie inne przy tym wymiekaja :)
    Och, ach...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. BluReco dziękuję za odwiedzinki i tym bardziej cieszy Twój komentarz bo wiem jak pięknie Ty wyplatasz swoje koszyki:)

    Żono z marzeniami:) też mam podobne marzenia..a jeśli chodzi o koszyk wyplatałam go korzystając z instruktażu podanego na jakiejś stronie z wikliną. Ale nie pamiętam na jakiej. Poszukam w wolnej chwili i zamieszczę linka do tej stronki. Jest on wyplatany na stelażu z listewek. I bardzo się ciesze, ze się podoba:) Doczekał się już dwóch duuużych braci i 2 mniejszych siostrzyczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. jest piękny!!
    sama chciałabym taki zrobić, ale nie za bardzo wiem jak go wykonac na listewkach... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie dużo roboty z tym stelażem jest. Jak się uporam z rzeczami, które mam rozgrzebane to postaram się zrobić jeszcze jeden na stelażu tym razem ze zdjęciami jak powstaje.

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Super!!!Co za precyzja wykonania.
    Ja również proszę o instrukcję wykonania lub link do strony, gdzie można podpatrzeć jak wykonać takie cudo.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak kupny, dosłownie! Idealny kształt i splot. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam tu przez przypadek poszukując wiadomości na temat papierowej wikliny. Koszyk zrobiony przez Ciebie jest perfekcyjny, cudeńko. Bardzo proszę o instruktaż jak wykonać taki koszyk na stelażu. Z góry dziękuję i z niecierpliwością czekam na odpowiedź.
    P.S. Mieszkamy niedaleko ja jestem z Jastrzębia a pracuje w Rybniku.Ula

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że z papieru da się zrobić takie cuda. Mam w domu pełno takich koszy...kupionych
    Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja :) Bardzo starannie wypleciony

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalenie mnie Pani zmobilizowała do ćwiczenia swoich umiejętności :) Ja mam 2 koszyki za sobą, ale jeszcze długa droga przede mną do osiągnięcia Pani perfekcji, którą widać na przykładzie tegoż dzieła. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałby się jakiś kursik jak wyplatać na taki stelażu :) Bo nie idzie nic znaleźć na ten temat :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest piękny...
    Perfekcyjnie wypleciony, cudnie pomalowany...

    Wpadłam tu przypadkiem szukając w necie pisanek, ale akurat przymierzam się do zrobienia podobnego kosza do łazienki...
    Rurki już mam, tylko nie mam pomysłu jak go usztywnić, więc kurs jak zrobić kosz ze stelażem też chętnie bym obejrzała...
    Prosiłabym też, jeśli to nie problem, o info czym się tak pięknie kosze maluje - nie widać nigdzie nadmiaru farby, splot nie wygląda na posklejany, a druk pokryty idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie!!!! Jak robić taki stelaż na kosz??????????Proszę odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger