Witam w mojej galerii...mam na imię Justyna

Moje zdjęcie
Jufima
Mam na imię Justyna i pochodzę z Rybnika. Swój czas dzielę między dom, pracę i swoją pasję. Jestem osobą nie potrafiącą usiedzieć w miejscu, dlatego też ciągle coś robię i poszukuję nowych twórczych wyzwań. Od kilku lat moją pasją jest decoupage. Ozdabianie przedmiotów i nadawanie im drugiego życia jest bardzo fajnym uczuciem. Zafascynowały mnie lampy z butelek i ciagle je tworzę. A od jakiegoś czasu moje serce skradła papierowa wiklin i przedmioty, które można z niej wykonać. Zapraszam do mojej wirtualnej galerii:) Jeśli spodobały Ci się moje prace, serwetki lub inne przydasie napisz: jufima@op.pl
Wyświetl mój pełny profil

mój drugi blog

Obserwatorzy

środa, 15 lutego 2012

lampa decoupage lawendowe pole









13 komentarzy:

  1. Jufima felicitaciones por tus trabajos son excelentes !! un abrazo desde Argentina

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampa jest przeurocza.Cudo! I moje marzenie aby zrobić swoją własną z ciekawej butelki, tylko jak a raczej czym ty robisz te otwory?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziurki wiercę wiertarką wiertłem do szkła nr 6. Jeśli sama będziesz miała z tym problem możesz zanieść butelkę do szklarza, który za niewielką opłatą wywierci taką dziurkę:)

      Usuń
  3. HOLA FUJIMA!!!!!!!!! ESTOY ENAMORADA DE TU BLOG POR LOS DISEÑOS TAN IDEALES QUE REALIZAS,ES UN LUJO PASEARSE POR ÉL.
    BESOS DESDE ESPAÑA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna lawendowa lampa!
    świetny kształ buteleczki, reliefy perfekcyjne:)
    Bardzo mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że lampka Wam się podoba:) Mi również:P a że lampka mieszka już w innym domku zmalowałam dla siebie następną, którą oczywiście niebawem pokażę:)
    Dziękuję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  6. O mało nie przegapiłam TAKIE cudeńko! Piękna lampa, reliefy, motyw, kolor swietnie współgraja. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) cieszę się i dziekuję:()

    OdpowiedzUsuń
  8. Justi, lampka jest piękna! Baaardzo mi się podoba. Mam już w swoim dorobku butelki z reliefami, może część przerobię na lampki. :) Pozwolisz, że odgapię? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje butelki z reliefami są piękne i ja nie mam nic przeciw:)a nawet jestem ZA bo ja uwielbiam robić lampki:)

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger